HTML

Il-makiage más szemmel

Ahogy én látom az Il-makiage smink céget. Termékek, sminkesek, sminktanfolyam, sminktanácsadás. Miért van szükség az Il-makiage-ra?

Friss topikok

  • Antalbaba: Ha tényleg ez a cég zaklat a +361550013-21-es telefonról vég nélkül (sosem volt közöm hozzájuk), a... (2014.09.07. 18:35) Az Il makiage más szemmel

Linkblog

Archívum

Az Il makiage más szemmel

2011.03.16. 18:47 kiralylany22

Az 1972-ben alapított cég csak dekor kozmetikumokat gyárt, és elsősorban filmes stábok és divatbemutatók sminkesei használják, ezért nem cseng ismerősen számunkra a név, annak ellenére, hogy már több, mint 30 éves.

Ezért is külön öröm, hogy egy hétköznapi nő is kipróbálhatja, sőt használhatja e cég termékeit. Az ötlet zseniális. Tanítsuk meg a XXI. századi nőt sminkelni! Így már nem csak szakmabeliek nyerhetnek betekintés a kulisszák mögé.
 

A Westendben egy állandó standdal vannak jelen, ahol lehet jelentkezni a bemutatókra, illetve a sminkesek maguk is invitálnak. Már itt helyben is be lehet ülni egy termékpróbára, de komplett sminket is szívesen csinálnak a lányok. Jól jön mondjuk, ha rohanásban vagyunk, vagy nincs megfelelő felszerelésünk otthon, viszont égető szükségünk van egy tökéletes sminkre.

 


Eredetileg az Il makiage a termékeket fekete bőrű embereknek készítették, ezért nagyon magas a pigment tartalma, hogy érvényesüljenek a színek. Persze ma már mindenki használja, nemcsak a sötét bőrtónusú emberek, amit egyáltalán nem bánunk. Az Il makiage-t ha felteszem reggel, este ugyanúgy néz ki, nem csíkosodik be, nem csomósodik össze. Egyszerűen fantasztikus. Próbáljátok ki!

Az Il MAKIAGE mottója: A Szépet még Szebbé varázsolni!

 

 

 

 

Az Il Makiage-t a Westend lovasszobor bejáratánál találjátok meg legkönnyebben. Ott várják a sminkes lányok az érdeklődő hölgyeket. Lehetőség van kipróbálni a termékeket, nagyon szívesen készítenek sminket a lányok ott helyben, illetve apró tanácsokkal is ellátják az ide látogató vendégeket. Hölgyek hagyjátok magatokat elcsábulni!

Van lehetőség, hogy feliratkozzatok az Andrássy úton zajló sminktanácsadásra is. Itt te és a sminkes vagytok. Készít Neked egy sminket, és közben elmondja, megmutatja mi az ami igazán jól áll neked!

 

Bemutatják Neked az Il Makiage, az igazi nő világát. Ha egyszer kipróbáljátok onnantól a szerelmesei lesztek.

 

Az Andrássy úton az Il makiage:

 


 Akit mozgat a sminkes szakma gondolata...Ön is a legjobb helyen jár ! Az Il Makiage smink tanfolyam az egyik legnívosabb Budapesten. A legjobb Oktatók tanítanak az iskolánál.

 

Az első szint tanfolyam 16 alkalom. Ebből az első 3 alkalom az elmélet, a többi a kemény gyakorlat. A vizsga végén a sikeres vizsgázók Nemzetközi, Il makiage által tanusított oklevelet vehetnek át.

 

Itt megtanulod:

kontúrozást, pirosítás szabályait,

 

 

satírozási technikákat, körsatír elkészítését, füstös szem készítése különböző technikákkal, beauty sminkek, tushasználat, műszempilla felvitel, teljes nappali smink, esti alkalmi smink, nappali smink átalakítása esti sminknek, party smink elkészítése. 

A profi oktatók mindenben segítenek Neked, biztos kezet nyújtanak  a tanfolyam ideje alatt.

Hajrá lányok! Látogassatok el az Andrássy út 4-be!

 

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ilmakiagemashogy.blog.hu/api/trackback/id/tr922745104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KissAnnamária 2011.11.06. 11:51:57

Én is csak ajánlani tudom mindenkinek az Il-Makiage-ot.
Ha valamelyik bevásárlóközpontban jársz ( Westend,Árkád,Mammaut) akkor látogass el az Il-Makiage sminkes standhoz. Lehetőséged adódik egy sminkfrissítésre, vagy feliratkozhatsz egy díjmentes sminktanácsadásra az Andrássy útra. Itt megismerkedhetsz a termékekkel is. Külön sminkes foglalkozik veled. Minden kérdésedre választ kaphatsz.Rábízhatod magad a sminkesre, vagy ha szeretnél kipróbálni valamilyen színt nyugodtan mondhatod.
Arról nem is beszélve, hogy nagyon szép környezetben szépülhetsz.
Ha pedig érdekel a sminkes szakma,szerintem a legjobb helyen jársz. Profi oktatók,professzionális termékek. A tanfolyam árában pedig az elméleti és gyakorlati képzésen kívül benne van a sminkes táska,és munkalehetőséget is tudnak biztosítani a cégen belül. Illetve vannak külsős munkák,rendezvények.
Szerintem próbáljátok ki az Il-Makiage életérzést.

Anett a Nő 2011.11.17. 17:32:43

Szuper ez az oldal. És milyen jó megfogalmazás: megtanítani a XXI.századi nőt sminkelni. Nekünk nőknek annyi elvárásnak kell megfelelni, és ebben benne van a külső ápoltság is. Kötelességünk a lehető legtöbbet kihozni az arcunkból is.
Én ismerem a céget, használom is a termékeket. Nagyon szép színek vannak, és ami még fontosabb, hogy tartósak.
Szóval én is csak ajánlani tudom őket mindenkinek.Ennyi luxus jár.

sandrea78 2011.11.29. 18:23:23

Sziasztok! Nekem kétszer volt szerencsém egy profi sminkelésen részt venni. A West Endben található pult előtt szólítottak meg a lányok és regisztráltam. Az Andrássy úton lévő szalonban volt a sminkelés. Mindkét alkalommal egy nagyon kedves sminkes lányhoz kerültem, aki ellátott egy csomó hasznos sminkes tanáccsal. Jó érzés volt, hogy akkor és ott csak én vagyok középpontban. Meseszép sminket kaptam, amihez olyan gyakorlati utasításokkal is ellátott a sminkes, hogy a hétköznapokban is tudom alkalmazni. A termékek valóban minőségi, kiváló áruk, a színek is csodálatosak, a paletta hatalmas. Szerintem mindenki megtalálja az egyéniségéhez illő színeket és kozmetikumokat. Remélem még lesz szerencsém eljutni máskor is egy ilyen fantasztikus sminkelésre! :)

kedina7 2011.12.07. 09:01:59

Sziasztok!
Engem szintén becsalogattak egy sminkelésre az Andrássy útra. Gyönyörű környezet, a sminkes minden kérdésemre választ adott, a termékek pedig fantasztikus. Én annyira beleszerettem a termékekbe és mindig is érdekelt a sminkelés, ezért úgy döntöttem, hogy elvégzem a sminktanfolyam első szintjét és most készülök, hogy elkezdjem a másodikat is.
Érdemes kipróbálni! Új üzletek nyíltak az Árkádban és a Mammutban.:)

aranyos88-7 2011.12.15. 15:26:33

Sziasztok Remélem egyszer nekem is lesz alkalmam elnézni az Andrássy úti IL Makiage sminktanfolyamára nagyon érdekel a smink szakma az egész dolog ami a sminkeléssel kapcsolatos. a Termékeik meg egyenesen óóórrriiiási én nagyon meg szerettem.

bernimaci 2011.12.18. 12:24:08

Hali. Én is csak ajánlani tudom, ha van lehetőségetek, csináljátok meg legalább az első szintet, mert olyan technikákat sajátíthattok el, amiket a hétköznapokban is alkalmazni tudtok. Nem olyan nehéz, mint azt az ember azt gondolná :-)

Pannipanni 2011.12.28. 18:50:18

Szuper ez az oldal. Én is nagyon kedvelem az Il Makiage termékeket.Természetes összetevők,szép erőteljes színvilág, és hihetetlen választék.
Aki szintén nagyon szereti a termékeket, az szerintem csatlakozzon és véleményezzen itt:
www.il-makiage.fanoldal.hu

És itt is egy csomó hasznos információt találtok:

www.csajmagazin.hu/il-makiage

VéleménytAlkotó 2012.03.21. 19:24:43

Én is jártam már az Andrássy úton az Il Makiage-nál.
Elfogult vagyok a sminktermékekkel kapcsolatban, szeretem a saját bevált dolgaimat használni.
Az alapozó egy kényes kérdés. Nekem a Liquid folyékony alapozó tökéletes választás. Illeszkedik a bőrszínemhez, fed és mégsem érzem a maszkszerű hatást.
A szemszínek tekintetében is pozitívan tudok nyilatkozni. Kevés is elég belőlük, mivel nagyon intenzívek. Szerintem mindenképpen megtérülő befektetés.
Megtanultam egy új tustechnikát. Eddig ceruzát használtam. De most beruháztam egy tusecsetre és egy tusra.
Ha tehetitek látogassatok el valamelyik Il Makiage standra a bevásárlóközpontokba, vagy az Andrássy úton lévő központba.

ruizmartin 2012.04.27. 11:06:13

Több alkalommal volt szerencsém kipróbálni a termékeket, illetve részt venni ingyen sminken-amitől cseppet sem voltam leájulva. Egyetlen egy alkalommal nem sikerült igazán szép, hozzám illő sminket készíteni. Én , laikusként szebbet készítek magamnak. Nekem feltűnő, nagyon világos, kékes-zöldes szemem van, amit gyönyörűen ki lehet emelni FELÜL lilás színnel-módjával- vékony tussal , és erős spirálozással. A legutóbbi sminkeléskor az alsó szemhéj külső sarkait színezték, belül, sötét színnel , a szempilláimat viszont teljesen hanyagolták. A máskor szép szemeimből apró malac szemeket csináltak, a párom teljesen el volt képedve.
Az egyetlen, ami ért valamit, az a korall szinü rúzs volt.

A termékek jók, nekem nem a folyékony, hanem a profi alapozóm van, kiváló a minősége, és megéri az árát, mert nagyon kevés kell belőle, vagy két évig elég az adag.
Szemhéjpúder tekintetében jobb lenne, ha kisebb egységeket lehetne kapni (mint pl az Art Deco-nál) mert én pl. kimondottan szeretek sminkelni, vennék akár 10 különböző színt, ám ekkora kiszerelésekben ez túl nagy összeg.

simonar 2013.10.23. 19:05:16

Sziasztok!

Nekem pozitív tapasztalatom van és nagyon szuperül éreztem magam a tanfolyamon. Sajnos anyagiakban akkor megengedhettem magamnak elég sok termék megvásárlását de sajnos most mindent eladok, mert olyan helyzetbe kerültem hogy mindenemtől meg kell vállni köztük ettől is amiből pénzem lehet.Ha valakit érdekel kezdő készlet (ecsetkészlet teljes, 3db nagy sminkpaletta porok szemhéj egyebek) keressetek SoS!!! simonar26@gmail.com 06309009926 simon adrienn

Antalbaba 2014.09.07. 18:35:21

Ha tényleg ez a cég zaklat a +361550013-21-es telefonról vég nélkül (sosem volt közöm hozzájuk), akkor innen is üdvözlöm a rablóbandát!!!
süti beállítások módosítása